Konsumentfrågor

I första hand skall en vara reklameras i den butik där man köpt varan.

Vill du ändå reklamera en vara hos Liljeholmens vill vi göra dig uppmärksam på att du, genom att reklamera en vara hos Liljeholmens Stearinfabriks AB, samtycker till att Liljeholmens Stearinfabriks AB sparar de personuppgifter som du lämnar i samband med reklamationen. Syftet med att spara dina personuppgifter är dels att möjliggöra att din reklamation behandlas och dels att dokumentera eventuella problem med våra produkter. Enligt Konsumentköplagen (Konsumentköplag 1990:932) kan en konsument reklamera fel på en produkt upp till tre år från inköpstillfället och därför sparar vi den information som du lämnar till oss i minst tre år.

Vid reklamation vänligen fyll i vårt formulär för reklamationer HÄR>
(Eventuella bilder bifogas som filer i formuläret.)
Vid övriga frågor vänligen maila info@liljeholmens.se